5 maja 2021

Bezczelny


I znów samochód na trawniku w miejscu, które już opisywałem. I tym razem zdjęcie, choć było ciekawiej, bo podszedł kierowca z kluczykami. No takiej okazji do rozmowy nie mogłem sobie odmówić:

- Proszę pana, zaparkował pan na trawniku!

- Nie wolno robić zdjęć – RODO! – odpowiedział zadziornie nie na temat.

- Jeżeli tak pan uważa, to niech pan dzwoni na policję, albo Straż Miejską. Ja poczekam.

- Nie mam czasu! – odpowiedział.

            Wsiadł w samochód i pojechał, coś jeszcze gadając przy otwartym oknie.

            Tak to mniej więcej wyglądało.

            Nagłaśniając takie sytuacje, może jednak taki bezczelny facet zastanowi się, że jednak robi źle. Ja nie współpracuję z policją czy SM i nie zgłaszam takich przypadków, bo jestem przekonany, że SM to widzi i może nawet reaguje, ale skala problemu jest już tak duża, że może jest trudno z tym poradzić.

            Często w Internecie widzę zdjęcia takich parkujących samochodów ze Świdnicy pod hasłem – Mistrzowie parkowania. Nie ma problemu ze znalezieniem materiału. No i SM ze Świdnicy okresowo przedstawia sprawozdania z interwencji. Ciekawie poczytać.


           

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.