20 września 2018

Stawicki – na radnego! Szczury

Mówią, że wyborów nie wygrywa się w Internecie. Mówią też, że wybór zależy od dobrze poprowadzonej kampanii wyborczej, a więc trzeba się starać. Ale jak?
            Ja piszę o sobie, rozmawiam, działam, aby mieszkańcy mojego okręgu wyborczego właśnie mieli możliwość świadomego wyboru, wierząc w moją dobrą wolę, pomysł i skuteczność działania. To, że przypominam o tym, co udało mi się zrobić, to przecież nie chwalenie się, ale realna rzeczywistość i już teraz mogę pochwalić się swoim jedenastu wnuczkom, że to a to zadziało się z mojej przyczyny, na mój wniosek czy sugestię.



Tak było ze szczurami w naszej klatce, w której w piwnicy jest węzeł cieplny. To było okropne. Po moim artykule przyszła ekipa ze Spółdzielni i wymurowała od nowa studzienkę i zabezpieczyła wszystkie możliwe miejsca wędrówki szczurów. Problem zniknął, przynajmniej tego niesamowitego fetoru z węzła cieplnego.





2 komentarze:

  1. Wybory wygrywa się poprzez program. Jaki masz pan program.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program zakłada spacerowanie po mieście i fotografowanie jabłek, obciętych gałęzi, rosnącym na nieużytkach chwastów i gruzu. Względnie obserwacja wakeparku i młodzieży ze stanowiska wędkarskiego przy odchowalniku.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.